دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ |۲۹ محرم ۱۴۴۶ | Aug 5, 2024
تصاویر/ دومین دوره کارگاه پژوهش در مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ص) شهرستان بیجار گفت: دومین دوره کارگاه پژوهش تابستانه در حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار با حضور طلاب این مدرسه در حال برگزار است.

حجت الاسلام مهدی مبارک آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، در سخنانی با اشاره به برگزاری دومین دوره کارگاه پژوهش در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در سخنانی اظهار داشت: دومین دوره کارگاه پژوهش تابستانه در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار از ابتدای هفته جاری با حضور طلاب بیجاری در حال برگزاری است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ص) شهرستان بیجار افزود: این کارگاه به مدت 10 روز و به مدت 50 ساعت در موضوعات مختلف برگزار می گردد.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: در این کارگاه که دومین دوره آن می باشد، به علت جلوگیری از تداخل برنامه ها تنها دوره مقدماتی تدریس می شود و حجت الاسلام محمدرضا معصوم خانی برگزاری این دوره را برعهده دارند.

وی گفت: البته در اولین دوره این کارگاه ما هم دوره مقدماتی و هم دوره تکمیلی را در این مدرسه علمیه با حضور خوب طلاب برگزار کردیم.

حجت الاسلام مبارک آبادی خاطرنشان کرد: در کنار این کارگاه پژوهشی برنامه های دیگری همانند برنامه های تفریحی، ورزشی، فرهنگی و... برای طلاب حاضر در این دوره برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha